„PSYCHOTERAPIA, czyli seks grupowy w życiu człowieka” reż. Jacek Chmielnik wyk. Jacek Borkowski, Adam Mariański Spektakl dotyczy spotkania psychoterapeuty (Jacek Borkowski) z pacjentem (Adam Mariański), podczas którego lekarz dusz stara się odblokować i uzdrowić niekonwencjonalnymi metodami swojego klienta. W psychoterapii aktywny udział bierze publiczność; spektakl jest fantastycznie przyjmowany na imprezach firmowych.

„AKTOR TO .. AKTOR” reż. Cezary Morawski wyk. Cezary Morawski Spektakl ma charakter monologu, w którym bohater – niczym na spowiedzi – przedstawia kulisy zawodu aktorskiego, otwierając się przed publicznością.

„NAS TROJE” reż. Jan Bratkowski wyk. Tomasz Sapryk, Małgorzata Bogdańska Jest to komedia Marka Koterskiego ukazująca perypetie młodej pary inteligentów, których egzystencja opiera się głównie na śledzeniu programów telewizyjnych. Bohater męski nawiązuje swym zachowaniem do postaci Adama Miauczyńskiego; oboje z żoną pożegnali się już z młodzieńczymi marzeniami popadając w rutynową egzystencję i wygasłą relację małżeńską. Komedia ma zatem smak słodko-gorzki.

„WŁASNOŚĆ ZNANA JAKO JUDY GARLAND” reż. Sławomir Chwastowski wyk. Hanna Śleszyńska, Piotr Tołoczko, Hubert Podgórski Kolejna adaptacja wielkiego hitu z Broadway’a. Spektakl ukazuje wielką gwiazdę kina niejako z perspektywy paparazzi, wnikając w jej prywatne codzienne życie pełne wzlotów i upadków.

„W OBRONIE JASKINIOWCA” reż. Emilian Kamiński wyk. Emilian Kamiński Spektakl, w którym Emilian Kamiński brawurowo wciela się w rolę współczesnego jaskiniowca, demaskując zawiłość relacji damsko-męskich (de facto nadal podobnych do tych w czasach pierwotnych) oraz związane z nimi stereotypy.

„GWIAZDA I JA” reż. Cezary Morawski wyk. Magdalena Zawadzka, Anna Gronostaj, Cezary Morawski Polska adaptacja wielkiego Broadway’owskiego hitu skupiającego się na ukazaniu niespodziewanej relacji pomiędzy idolem, gwiazdą kina (Betty Davies), a zwykłym człowiekiem. Na tym gruncie wyrasta opowieść ukazująca iluzję i pozorność świata celebrytów i show biznesu.

„SMAK MAMROTA” reż. Wojciech Adamczyk wyk. Sylwester Maciejewski, Bogdan Kalus, Arkadiusz Nader. Ewa Kuryło Spektakl oparty na doskonale znanym i bijącym rekordy popularności serialu „Ranczo”, nawiązujący stylistyką i poczuciem humoru do serialu; w szczególności zawiera wiele dowcipnych monologów z tzw. „ławeczki”.

„KOBIETA PIERWOTNA” reż. Arkadiusz Jakubik wyk. Hanna Śleszyńska Spektakl z genialną kreacją Hanny Śleszyńskiej w roli świadomej siebie i dojrzałej kobiety, pełnej jednak poczucia humoru, chęci życia i erotyzmu. Samowystarczalnej, lecz w głębi marzącej o stałym szczęśliwym związku. Bohaterka przedstawia publiczności w dowcipny i pełen seksapilu sposób swoje życiowe przygody i doświadczenia, nawiązując z publicznością fantastyczny i bliski kontakt.

„ANDROPAUZA 2” reż. Maciej Damięcki wyk. Maciej Damięcki, Jacek Kawalec, Paweł Królikowski, Matylda Damięcka Spektakl opisuje barwne losy trzech kolegów z sanatorium i ich perypetie z kobietami, posiadając w sobie sporą dawkę absurdu.

„SINGLE I REMIKSY” reż. Olaf Lubaszenko wyk. Anna Mucha, Weronika Książkiewicz, Katsarzyna Glinka, Lesław Żurek, Wojciech Medyński konieczność zapewnienia warunków teatralnych Cieszący się wielką popularnością spektakl ukazujący losy współczesnych 30-latków, zatrudnionych w korporacji i wiodących konsumpcyjne, hedonistyczne życie. Komedia obnaża życie wielkomiejskich singli, pozornie niezależnych, a w rzeczywistości uwikłanych w trudne do przezwyciężenia schematy.

„PATTY DIPHUSA” reż. Marta Ogrodzińska wyk. Ewa Kasprzyk Bohaterką spektaklu jest międzynarodowa gwiazda przemysłu erotycznego stanowiąca żywy symbol seksu, postać stworzona przez Pedro Almodovara. W trakcie sztuki kobieta opowiadając o swoich doświadczeniach zrzuca narzuconą jej maskę, odkrywając, że tylko na zewnątrz jest przedmiotem powszechnego pożądania, będąc w rzeczywistości samotną, nieszczęśliwą i sfrustrowaną kobietą.

„WARIATKA” reż. Grzegorz Chrapkiewicz wyk. Edyta Olszówka, Lesław Żurek Spektakl powstał na podstawie tragifarsy wybitnej rosyjskiej artystki Nadieżdy Ptuszkiny, a „rosyjska dusza’ jest w nim bardzo widoczna. Bohaterka to 40-letnia kobieta, szalona i destrukcyjna, przerażona upływem czasu, dla miłości gotowa uwodzić i kokietować, a nawet stosować szantaż i inne niedozwolone chwyty. Jej przypadkowe spotkanie z 10 lat młodszym czarującym mężem i ojcem, uruchomi lawinę niekontrolowanych, chwilami niezwykle komicznych, a chwilami dramatycznych zdarzeń.

„JEŚLI CHCESZ KOBIETĘ TO JĄ PORWIJ” reż. Grzegorz Chrapkiewicz wyk. Andżelika Piechowiak, Krystyna Tkacz/Viola Arlak, Stefan Friedmann, Arek Janiczek/Piotr Nowak) Brawurowa komedia, w której główny bohater, lekko niezrównoważony emocjonalnie księgowy Adam, realizuje swoje specyficzne hobby – porywanie przypadkowych kobiet. Problem pojawia się, kiedy kolejna ofiara, Elżbieta, odnajduje w Adamie mężczyznę swojego życia i nie daje się usunąć z mieszkania nawet siłą. Role odwracają się – ofiara staje się prześladowcą, a na głównego bohatera czekają kolejny nietypowi goście. specjalne

„GRACE I GLORIA” reż. Bogdan Augustyniak wyk. Stanisława Celińska i Lucyna Malec Fantastyczna sztuka teatralna opowiadająca o losach dwóch kobiet o diametralnie różniej sytuacji życiowej. Grace to właścicielka podupadłej farmy gdzieś na dalekiej amerykańskiej prowincji, kobieta prosta, ale mądra która mimo nieudanego życia zachowała wiarę,siłę i odporność, podczas gdy Gloria to kobieta badziej obyta i światowa. W obliczu ostatecznych doświadczeń (choroba Grace) kobiety osiągają jednak niebywałe porozumienie.

„DZIKIE ŻĄDZE reż. Stefan Friedmann wyk. Ela Zającówna, Anna Korcz, Karol Strasburger, Stefan Friedmann, Robert Rozmus/Mariusz Pogonowski Sztuka przeznaczona dla dorosłych – opowiada o znudzonym brytyjskim małżeństwie, które postanawia urozmaicić swoje życie seksualne. Zaczynają od lektury książek instruktażowych, by potem spotkać ludzi zainteresowanych współuczestnictwem w odkrywaniu tytułowych dzikich żądzy,

„KLUB MĘŻUSIÓW” reż. Andrzej Rozhin wyk. Michał Milowicz/Jacek Kawalec, Krzysztof Tyniec, Cezary Morawski/Bogdan Kalus Cztery silne męskie pierwiastki i zapomniana, bezużyteczna kotłownia centrum handlowego, w której bohaterowie dzielą się swoimi przemyśleniami i wylewają żale, dotyczące najgorszego z możliwych doświadczeń – zakupów z żoną.